Väntar ännu

Hej mina vänner!

Tyvärr så blir det lite glest mellan bloggarna, men det hoppas jag att ni ursäktar! Jag (och gubben min) ägnar mycket tid åt TV-tittande! Vi tar även turer med bilen, även om man inte borde göra det nu när bensinpriset är så högt sin det är! 

Idag var jag in och köpte tulpaner till min mamma! Det ör hennes födelsedag. Hon skulle fyllt 89 år och jag är säker på att hon firat dagen tillsammans med vår Henrik, sina föräldrar, hennes svärföräldrar, syskon, svågrar och svägerskor. Och så alla vänner! Mamma! Du hade ett stort kontaktnät här på jorden och är säker på att ni håller kontakten i Sommarlandet.

Passsade på att ta hem gravlyktan idag. Sedan var vi till Mzxi och handlade. Fia kom strrax efter oss.

Jag kollat på "Hem till gården". Mia kom ca 16.20. Då var maten klar. Inge hade fixat Lasagne och Fia hade gjort sallad. Mums så gott det blev. Ja, jag blev mätt :  )
Nej, nu avrundar  jag för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0