Snart är torsdagen här

Blir ju inte att jag skriver varje dag, för det händer inte så mycket. Dock börjar torsdagen närma sig och det är då jag ska göra ultraljud samt leverbiopsi. Därefter ska de se vilka resurser som kan sättas in.

Idag var min chef och hälsade på. Det besöket uppskattade jag starkt. Tyvärr svettades jag något helt otroligt. Efter besöket, skulle vi åka till pappa, men vi fick lugna oss. Jag var tvungen att känna mig lite fräschare.

Pappa blev glad då vi kom och han undrade om vi skulle ha kaffe! Vi tackade nej till det :)

Åkte, efter att vi besökt pappa, till ICA Maxi. Sedan hem. Inge kollat cykellopp på TV:n och jag kollade "Sofias änglar" på datorn. När cykellopet var avklarat, kikade vi på "Stansted" och sedan gårdagens avsnitt av "Hem till gården". Nu är det ishockey för Inges del och jag ska se på "112 – på liv och död" klockan 20.

Idag skulle vår Henrik ha fyllt 25 år! Helt otroligt!!!!!!!!! TJUGOFEM ÅR!!! Jag är säker på att du hjälper till att fixa så att din mamma klarar sin tumör! Visst gör du det? Än vill jag inte komma till Sommarlandet. Har alldeles för mycket som väntar på mig här på jorden.

Vi har inte besökt Minneslunden idag, men vi har tänt ljus här hemma! Jag hoppas dock att du blivit firad på alla sätt där i Sommarlandet! Mormor har säkert funnits hos dig!



Kommentarer
Postat av: Neta

Åh, vännen....klart att Henrik vakar över dej och Guds Änglar.oxå......Inte ska du resa till honom än! Ha vet att du kommer när din tid är inne...Då möter han och mormor dej, och ni får vara tillsammans för alltid......men inte än ...inte än!!! Styrkekramar Din vän Neta

2012-03-23 @ 20:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0