Wow, så trött jag är

Lade mig omkring kl. 21 igår kväll och läste en hel del i Året Runt. Det var många bra reportage, som växlade mig. Somnade och sov till ca kl. 12. Inge var fortfarande uppe! Somnade om och sov till till klockan ringde, ca 4.10. Upp och gjorde mig iordning, åt frukost. Ingen tidning och datorn startade jag inte. Går så bra att kika in från mobilen så det är sanslöst.

Åkte med Stefan och Marita. Igårmorse hade Marita halkat när hon klev ur bilen (jag släpps av först) och slagit i huvuet med en himla smäll. Hon tänkte: Nu dör jag!. En rejäl bula hade hon fått. Det var verkligen halt för jag var på väg också att halka omkull. Likadant var det imorse. Förrädiskt när temperaturen visar på plusgrader och så är det alldeles vitt och frostigt när man kommer ut.

På jobbet idag var åter igen full fart. Greppade lite administrativt först, såsom nya prenumeranter. Lade ut en rapport på webben och så skickade jag iväg till de som skulle ha.

Helena och jag fortsatte med namnbrickorna efter förmiddagsfikat och efter lunchen var det Kicki och jag. Jag har stått och gått hela tiden, men tycker det är bättre än att sitta och sträcka sig.

Vi höll på till 15.30, då våra respektive män hämtade oss. Ja, Kicki fick vänta ett par minuter på sin.

Skönt att komma hem. Ringde till Fia. Allt var bra. Ska ringa Mia lite senare. Tog en dusch och det var hur skönt som helst. Bara låta vattnet strila utmed ryggen.

Sedan satte jag in en kyckling i lergrytan. Skönt när det sköter sig självt.

Nu är det bara att invänta blåsten, som är på väg. Hatar detta skitväder med blåst.

Jo, jag är faktiskt trött ikväll och då vet man ju att man gjort något i alla fall :)

Har precis lagt ett pussel, som jag delar med mig av:


Click to Mix and Solve


Kommentarer
Postat av: Sickan

Min sambo fick läggas in på Mediciniska avdelningen

för dem ville ta prover så han får rätt medicin.

Om han hade lytt mig från början så hade det inte

behövt bli så här...men han gör ju aldrig som jag

säger.



Hoppas han får komma hem innan Trettondagsafton.



Kraaam

2012-01-03 @ 17:53:41
URL: http://lotusblomman.bloggspace.se/
Postat av: Sickan

Pratade med en syster på avdelningen som min sambo

ligger. Att han fick en massa vätska ur fötterna var

p.g.a att vattnet i kroppen gjorde bakslag på något

vis. Nu har han fått vattendrivande & antibiotika.

Han är mycket piggare..men vet inte när han får

komma hem.



Jag har sovit gott i natt & känner mig lugnare :)



Kraaaaam

2012-01-04 @ 18:11:04
URL: http://lotusblomman.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0