Par i trubbel

Vaknade ca 5.30 och gick upp strax efter. Skrev i min fysiska dagbok om gårdagen och därefter blev det datorn. Kollade på gårdagens avsnitt av "Stjärnorna på slottet" och även det första. Förstår inte, men jag måste ha somnat när det visades! Bra var i alla fall samtliga avsnitt!

Väckte Inge ca 9.30 för då var frukosten framdukad och pressad apelsinjuice också. Diskat och plockat. Inge bäddade.

Satte in en kyckling i lergrytan. Den ska vi ha i veckan.

Fia och Håkan kom hem med bilen. De kollade på skidor. Sedan skjutsade jag tillbaka dem till Malmslätt. Åkte in på MacDriven på hemvägen. Det fick bli skräpmat idag för vi konstaterade att bruna bönor var nog ingen bra maträtt innan teatern.

Lasse och Kristina hämtade oss strax efter klockan 15. De hade varit hos pappa och allt var bra.

Parkerade bilen i ett av P-husen och så promenerade vi till Sagateatern. Där såg vi "Par i trubbel" med bl.a. Carina Perenkranz. Alltså vi skrattade från start (nästan) och till dess den var slut! Snacka om att bjuda på sig själva!! Tur att jag hade servetter i väskan för de gick åt!!

Lasse och Kristina skjutsade hem oss. Inge och jag käkade lite.

Dagens pussel är ju något man inte vill möta:

Click to Mix and Solve



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0