Har ej lagt pussel

Hej mina goa läsare!

Som ni säkert förstår så är jag lite stressad. Försöker att hålla mig från datorn efter jobbet. Inte för att jag sitter vid datorn så mycket på jobbet just nu. Igår kväll så satte jag mig och kollade på Västra Frölunda – LCH klockan 19. Jag stängde av datorn!!! Det ni!! Inte illa av datatokiga mig.

Imorse regnade och blåste det när vi åkte till jobbet. Högsta växeln i från start.

Vi har under dagens lopp gjort klart alla namnbrickorna (så här långt). Kommer en massa efteranmälningar och de ska ju också ha namnbrickor. Så ligger middagsbiljetten i bakom namnet. Våra urbra "plattor" tLogga utog slut, men personalen på Konsert & Kongress fixar nya åt oss. Så de har vi på måndag. Då ska vi se till att alla namnbrickor hamnar på plattor.

Fia ringde imorse. Hon mådde inte riktigt bra. Men så ringde hon vid lunch och mådde bättre. Skönt det. Inge har också ringt. Men jag är tyvärr väldigt osocial just nu och pratar bara lite kort.

Inge hämtade mig 15.30. Hem och jag slog på datorn, men kände att jag inte ville kolla runt. Bad Inge leta fram en bra film i Com Hem:s biblotek. Och han hittade en. Så himla skönt att bara sjunka ner i soffhörnet och kolla film.

Därefter har jag pratat med båda döttrarna. Jag har även kört lite Wordfeud.

Något pussel blir det inte idag, då jag inte känner för att lägga något själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0