Fick ont i halsen igårkväll

Oj, oj, vad jag fick ont i halsen igårkväll! Fattade inget, men tänkte att det är nog sjutton en förkylning. Vill inte!!!! Fixade lite te och knäckemackor, som jag fick i mig. Men det halsonda gick inte över. Klockan 20.40 tog jag ett par Panodil och sade natti till Inge. Det här måste jag bara sova bort. Somnade efter att ha läst en stund. Och så vaknade jag mitt i natten. Inget ont!!!! Yes!! Så började jag fundera på om det onda berodde på kvällens helt hysteriska skratt. Det var nog så! Jag använde muskler i  halsen som jag inte använt på länge. Är ju inte ofta som man skrattar i nästan 2 timmar!

Idag var det Inges tur att skjutsa oss, så jag väckte honom. Tidningen kom när vi kom ut genom porten. Tack för det!! Snart så slutar vi med prenumerationen (tror jag). 

På jobbet var det full fart. Fått tillbaka två rapporter från författarna. Skrev ut dessa och lade in hos en kollega för granskning av ett par sidor.

Började redigera en ny, men mycket kom emellan. Det var adressregistret och det var supporthjälp m.m.

Solen har lyst, men det har blåst. Inge ringde. Han skulle ta en promenad.

Fia ringt! Hon har jobbat och ska även jobba imorgon och på onsdag.

Inge och Marita väntade när jag kom ut 14.05. Det är ju alltid så att det kommer frågor när man ska gå  hem. Ibland funderar jag på om jag ska ändra arbetstiden, men då kan vi ju inte samåka. Och förresten så får folk finna sig i att vissa är morgonpigga och vissa är morgontrötta. De når mig på telefon om det skulle vara något. Så vi kör så länge.

Nog är väl jycken söt!

Click to Mix and Solve

Funderar på om jag ska se "Halvåtta hos mig" eller om jag ska avstå denna veckan. Ibland tycker jag att programmen har gjort sitt....



Kommentarer
Postat av: Sickan

Men Nilla då...du är ju inte ensam om att få

tidningen sen...tänk om den hade uteblivit helt.

Här kommer tidningen vid halv sex och ibland senare.



Kraaaaaaaaam

2012-01-24 @ 10:26:29
URL: http://lotusblomman.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0