Är rätt så trött

Ja, nu när jag satte mig ner för att koppla av, så känner jag att jag är supertrött. Men då vet man ju att man gjort något i alla fall! Men ska väl försöka att skriva lite. 

Väckte Inge när min klocka ringde. Han skulle upp och se på NHL-hockey!!! Sedin-bröderna var med och då är det extra spännande. Men Inge tog en paus och skjutsade mig och Marita till arbetet. En rapport och ett notat var klart. Gjorde det jag skulle med dessa.

Fortsatte redigera och fixa. Jisses vad mycket jobb det blev eftersom figurerna var felinlagda.

Skickade ju ner en rapport igår för tryck och så ringde "tryckar'n" och sade att det fattades bokstäver. Alltså detta är så frustrerande så det är sanslöst. Samma sak hade hänt med rapporten som trycktes igår. Då skapade jag en ny pdf-fil och valde "högkvalitetsutskrift" istället för "tryckkvalitet". Så gissa om jag slet mitt hår!!! Testade då att göra om denna till "tryckkvalitet" och baske mig! Det fungerade tydligen. Så här går ju inte att hålla på! Jag måste kunna lita på maskinen skriver ut exakt såsom det ska vara. Jag skickade nämligen manuset till vår skrivare och det var inga problem.

Ja, ja, dagen gick fort och rätt som det var så var klockan 14. Jisses alltså! Inge och Marita väntade när jag kom ut. Vi skjutsade hem Marita och så åkte vi till Maxi och handlade. Nej, jag vet att det inte är torsdag, men jag åker ju bort imorgon och Inge ville att jag skulle med, vilket jag även ville.

När vi kom hem, kollade jag på "Hem till gården" efter att varorna var inplockade. Sedan åt vi lite Inge och jag. Diskat och så har jag plockat ner det som jag ska ha med mig imorgon. Så imorgon blir det ingen blogg för jag tar inte med mig min lilla dator (tror jag i alla fall).

Ja, då jag har pratat med båda döttrarna idag! Mia hade fått tejpa Caspers randiga glasögonbåge. Han vägrade att ha en randig och en enfärgad :) En bestämd, men känslig lite herre.

Fia arbetar kväll och slutar klockan 22.

Nej, nu ska jag surfa runt  lite innan mitt TV-program börjar!

Pussel blev det ju. Idag tänker jag på Karin, som gillar fyrar. Ja, detta är ju ingen fyr, men byggd som en sådan!

Click to Mix and Solve



Kommentarer
Postat av: Karin

Tack för att du tänker på mig vännen! Ska lägga pusslet på en gång nu.

2012-01-25 @ 20:42:21
Postat av: Gunilla

Tänker ofta på dig vännen!

2012-01-26 @ 07:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0