Är det gallan eller muskelsträckning

Näe, det är nog en muskelsträckning. För om det vore gallan, skulle jag nog ha ännu mer ont (säger min man). Jag har hög smärtgräns, men efter vad Inge hört så är visst gallbesvär lika besvärligt som njurstensanfall, vilket Inge har haft. Det var fruktansvärt att se honom ha så ont!!!

Imorse när vi åkte, såg vi att två bilar drabbats av skadegörelse på parkeringen. Fönsterrutor sönderslagna! Alltså jag blir rent ut sagt förbannad. Har inte folk något annat att göra än att förstöra för andra. Dessa stackars människor, som nu fick rutorna krossade kanske inte har så gott om pengar. Det är ju, trots allt, en självrisk på
1 200 kronor!

Villa- och lägenhetsinbrott är det också mycket av. Och inga "bovar" hittar de!

På jobbet har det varit fullt upp. Känner mig lite taskig när jag inte kan gå alla till mötes och ta just deras rapport. Men jag måste köra turordningsprincipen, oavsett vad jag sade i december. Har aldrig tidigare fått in så många rapporter i januari som jag fått nu. Dock har jag ännu en "Prio-1-rapport" inom kort.

Har även ringt runt och jagat fakturareferenser.  Delade min bunt med Kicki för nästa vecka ska fakturorna skickas iväg.

Fia hämtade oss idag för Stefan hade förhinder. Inge hade varit ute och promenerat och kollade på TV.

Jag och Fia gick ut på en långpromenad. De höll även idag på med grusgångarna. Det blir så himla fint. Träffade Lennart med hunden Emma! Lennart är barnbarnens "farfar". Pratade en stund med honom.

Väl hemma satte jag mig och kollade på "Hem till gården". Sedan drack jag te och åt knäcke medan Fia åt lax med hollandaiesås och sparris + ris. Jag får det i matlåda imorgon; MUMS!

Sedan kollade jag och Fia på "Sofias änglar" från igår! 

Dagens pussel gillar säkert många av mina läsare :)


Click to Mix and Solve



Kommentarer
Postat av: Sickan

Jag är själv opererad för gallan det året jag

fyllde 16 år..när jag var 15 år kände jag av

gallan ibland(molande värk).

Jag visste inte heller vad det var förrän jag

fick anfallet,så ont hade jag inte så jag låg

dubbelvikt..mest öm och så spydde jag.



Ibland känner jag en molande värk där njurarna

sitter..och den molande värken känns värre än

när jag hade det i gallan.



Skulle du få ont igen om ett halv år så uppsök

läkare.



Kraaaaaaam

2012-02-01 @ 11:50:53
URL: http://lotusblomman.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0