Tjejerna kom hem välbehållna

Jo, då döttrarna kom välbehållna hem. Trafiken hade varit lugn och det var ju skönt.
Åkte med Stefan och Marita imorse! Gjorde först veckomatsedeln och sedan greppade jag rapporterna. Gjorde visst 3 stycken idag, så nu återstår bara 2 i denna serien. Men jisses så  trött jag blev på eftermiddagen. Hade gett vad som helst för att få ta en liten "nap". Men det går ju inte. Dock började jag inte på något nytt när klockan var 13.55.

Var ute klockan 14 och åkte med Stefan och Marita hem. In och bytte skor! Inge var redo. Vi hämtade Fia, som jobbat idag. Ut till hennes andra hem, där vi  hämtade Dissie och gick ut på en långpromenad: 



Vi gick det de kallar för Lagerlundarundan! Men jisses alltså! Som astmatiker och även kolpatient, får man inte bli kissnödig! Jag fick jätte problem med att gå och var tvungen och stanna för att pusta. Det är hemskt, det lovar jag!

Så när vi hade gått förbi Helikopterdivisionen, gick vi in i skogen. Jag var helt enkelt tvungen att sätta mig för jag  hade inte klarat en meter till. Blev genast mycket lättare. Promenaden tog 1 timme och en kvart.
Nu sitter jag här och det hettar verkligen om kinderna. 

Fia lånade bilen för hon, Mia och Tove skulle på bio ikväll! Jag har sett en del av Hem till gården. Första stannade bara.

Kom på imorse att jag brukar svara på brev på lördagarna, men glömde helt enkelt bort det. Så läser, du min vän detta, så ska jag se till att få iväg ett på lördag. Veckan som gick tog helt musten ur mig.


Click to Mix and Solve

Ha en trevlig kväll alla!



Kommentarer
Postat av: Sickan

Men blev du inte kall om rumpan då :)

Nästa gång så får du väl ta en potta med dig hihi



Kraaaaaaaaaaaaam

2012-02-13 @ 17:52:39
URL: http://lotusblomman.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0