Tack min vän

Tack min vän för tipset! Jag lovar dig att kontakta läkaren om värken återkommer. Nu håller den på att avta, men helt borta är den inte.

Så har då snöfallet börjat här, vilket känns si så där! Blir ju för all del ljusare ute och alla barn som vill åka pulka får chansen nu. Ja, även vuxna som saknar skidåkningen får passa på nu!

Tittade precis på TV:n. Snön vräker ner i Genua i Italien.

Och på jobbet då? Jo, tack jag har så jag klarar mig. Mitt i all redigering, så kommer folk och vill ha hjälp med annat. Ja, jag älskar när det är mycket omkring mig.

Snöandet började  här omkring 12.30. Jag blev så snopen för solen hade lyst innan.

Inge hämtade mig klockan 14. Ja, jag kom visst ut 14.05. Vi åkte till pappa. Han blev glad när vi kom. Tyvärr så såg jag att hans kateter hade läckt, så jag bad personalen hjälpa honom. Han kom tillbaka och det blev kaffe. Ja, idag har jag gäster, så bjud dem på kaffe :)) Visst är han go, min härlige pappa.

Vi åkte därifrån ca 15.25. Hämtade Fia, som jobbat idag. Hon skulle till Systemet och sedan skjutsade vi hem henne till Mia.

Jag var in ett ärende i vårt köpcentra. När vi kom hem kollade jag på "Hem till gården".

Dagens pussel kommer här:


Click to Mix and Solve



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0