Maria (Mia) fyller år idag

Jisses vart tar alla åren vägen? Idag fyller äldsta dottern 37 år. Skickas sms till henne och så skickade jag sms till Fia och Tove för de liksom Mia har namnsdag idag!

Idag har det strulat på jobbet. När jag höll på att göra bokmärken i en pdf-fil kom det upp: Adobe har genererat ett fel och måste stängas ner! Tack så dj*a mycket. Där försvann alla bokmärken som jag gjort. Bara att börja om från början (bokmärken = innehållsförteckning). Gick bra och utskriften blev perfekt!

Så till nästa rapport, som skulle testutskrivas, men jag ville ändå ha bokmärken! Då händer samma sak igen! Och vad tror ni jag gjorde då? Jo, jag slog händerna i skrivbordet och sade en lång harrang. Fick i alla fall iväg den till utskrift. Ner och kollade läget! Jaha, då hade den tappat en himla massa bokstäver. Alltså detta suger!

Tror dock att jag kom på en lösning precis innan jag skulle åka hem. Den ska jag testa imorgonbitti. Snälla håll tummarna för att jag är på rätt väg!!! TACK :)

Inge hämtade mig och vi åkte direkt till pappa! Allt bra med honom. Han hade faktiskt varit ute på promenad idag. Skönt för honom.

När vi kom hem var Fia och Tove här! De satt och åt lite smörgås.

Jag kollat på "Hem till gården" och sedan kollade både Fia och Tove på "Familjen Annorlunda" med mig.

Sedan åkte de. Fia skulle skjutsa Tove till Thomas och sedan på mötte med fotbollen. 

Jag har duschat och ska nu surfa runt lite. Blir inget pussel idag mina vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0