Kommer att ligga lågt

Nej, vi spelar inte program utan allt som har sänts (nästan i alla fall) läggs i ett bibliotek. Nu var det inte TV4 som gjort fel utan ComHem.

Jo, jag kommer att ligga lite lågt med bloggen. Det är så att sökmotorn g o o g l e kommer att lägga ihop all information och allt blir sökbart. Till exempel vilka mejl som skrivs och annat. Jag skrev i veckan om mina besvär med m a g e n och bland annat skrev jag g a l l b e s v ä r. Inte ont anande om detta. Men igår när jag sökte på nämna sökverktyg dök min bloggsida upp. Sådant vill jag inte vara med om.

Så mina vänner vi måste gå ihop och hitta en annan sökmotor och visa g o o g l e att de inte kan behandla oss hur som helst.

Ni får ha lite tålamod, men jag ligger lågt alltså.

Tack!

Kram

Gunilla

Kommentarer
Postat av: Sickan

Hej Nilla.

Det är inte bara google som lägger

ihop all info.Kollade några sökmotorer

och det är likadant.



Själv är jag noga med vad jag skriver

för jag vet att det kan hamna genom sökmotor.



Så all program läggs i biblioteket i boxern?



Kraaaaaaaaaaam

2012-02-24 @ 18:41:35
URL: http://lotusblomman.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0