Blev inget besök hos pappa idag

Väckte Inge när min klocka ringde. Han gick upp och fixade kaffet. Sedan gick jag upp. Det var NHL-hockey på TV:n.

Inge skjutsade oss i periodpausen (ja, nästan i alla fall). Full fart på jobbet.

Fia ringde. Hon hade spytt idag igen, men hade nu jätte ont längst ner i magen. Så märkligt! Det är ju inte maginfluensa för igår var det bara på morgonen och sedan åt  hon som vanligt. Jag blev orolig för hon kved så ont gjorde det. Hon skulle ringa sjukvårdsupplysningen. Ringde mig senare och hon hade fått tid på Vårdcentralen klockan 15. Fia ville att jag skulle följa med. Jag ringde Inge och sade att vi ställer in besöket hos pappa och tar det imorgon istället. 

Ringt och jagat fakturareferenser. När jag ringer Bombardier så är det bäst att säga på direkten vad det är jag är på jakt efter. Annars är risken stor att jag hamnar i Singapore!

Redigerat har jag gjort och den här rapporten tar en evig tid. Får göra om så himla mycket.

Arbetade till kl. 14. Inge och Marita väntade på mig. Hem med de två :) Jag tog bilen och hämtade Fia. Vi hade gott om tid, så vi hann hem en vända. Fia skulle hämta lite saker. Sedan till Vårdcentralen. Tog lite tid. Först fick Fia ta prover. Sedan var det en läkarkandidat som undersökte henne. Därefter en ordinarie. De tror att det kan vara en cysta som spruckit. Jag satt i väntrummet! Bara så ni vet :) Vaknar hon med samma besvär imorgon, så ska hon åka till akuten på direkten.

Skjutsade Fia till Håkan. Hemma ca 16.30. Käkade lite. Skulle lägga ett pussel, men internet lades ner. Så då kollade vi på "Hem till gården". Fick träla innan jag fick igång mitt internet. Så frustrerande det är! Jag  hade ju tänkt kolla på "Familjen Annorlunda", men det får jag göra imorgon. Nej jag orkar inte vara uppe till kl. 22 ikväll :) Är så himla trött så jag skulle kunna lägga mig nu!

Dagens pussel kommer här:


Click to Mix and Solve



Kommentarer
Postat av: Sickan

Det är väl inte så att hon är med barn :)

Jag har 2 st cystor på levern,men inte har

jag spytt någongång.



Om hon inte skulle må dåligt igen så kolla

upp det onda i alla fall.



Kraaaaaaaaam

2012-02-07 @ 18:51:20
URL: http://lotusblomman.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0