Arkiverat och rensat

Inatt har jag sovit som en stock! Jisses så skönt! Var bara  uppe en gång och då var klockan ca 23.50! Vet inte när det hände sist att jag sov så gott.

Upp vanlig tid och fixade mig iordning. Sedan frukost. Den drar jag ut på numera och äter sakta. Plockar lite med mobilen emellan och så.

Det var glashalt när vi kom ut. På topp så regnade det och det bådar ju inte gott när tempeturen visade på -0,5 grader. Inge tog det lugnt.

Jisses, men det låg inte någon rapport och väntade på mig!!!! Vad skulle jag göra? Jo, det visste jag. Men först gick jag gick på facebook och varnade mina arbetskamrater och vänner för halkan. Eller först och först. Jag lade ju faktiskt ut en rapport på webben allra först och så skickade jag en kundenkät! Sedan hämtade jag stora tunnan och började tömma pärmar. Tror att jag tömde 15 pärmar på papper. Så lastade jag på min lilla "shoppingvagn" överexemplar av rapporter och gick ner med i arkivet. Det blev ett par sådana turer. Sedan blev det ett par turer med arkivexemplaren, som låses in. Jag tog även allt som jag sparat från Road Technology-tiden och arkiverade. Tömde alltså de två bokhyllor, som ställdes in hos mig för drygt en vecka sedan. Nu kan de tas ut från mig.

Sedan har jag plockat med lite allt möjligt. Skönt att få tid till det också. Imorgon har jag nya rapporter för redigering. Det fick jag mejl om nyss.

Inge hämtade oss klockan 14. Satte mig och kollade på "Hem till gården". Sedan åt jag lite och läste morgontidningen.

Blåser ute och är mulet. Inge har gått 5 km mitt på dagen. 

Dagens pussel:


Click to Mix and Solve



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0