Betala tre hundra kronor för ingenting

Hej mina kära bloggläsarvänner!

I tisdags var vi kallade till ett besök på Onkologen på sjukhuset. Jag hade en förhoppning om att få veta vilken medicin som skulle sättas in, men där blev det STOPP. Det finns inget att göra!!!!!!! LAH ska kopplas in och då förstår man ju. Ja, ja, här ska inte f*n målas på väggen utan vi gör det bästa av alltihop. Alla ska vi en gång dö och vissa får veta det i god tid, vissa inte. Men att ta betalt för detta besked är skandal.
Gör det bästa ni kan alla av era liv. Lova mig det!

Kommentarer
Postat av: Karin

Blir såååå ledsen när jag läser din blogg. Finner inte ord till vad jag känner för dig just nu. Sitter bara här och suckar, medans tårarna trillar på min kind. Ger dig en STOR BAMSEKRAM

2012-04-05 @ 11:46:48
Postat av: Hillevi Hosio

Åhh..va ledsen jag blir, varför ska sådana människor som "bör" stanna kvar på denna planet!!

Ja, du..tårarna trillar här o man tänker på dig!!



Du kunde haft glädje av pengarna till en middag, fått svar per mail, eller ett samtal. Ockeri!!



GER dig massor med varma Kramar o Pussar!! Hillevi

2012-04-05 @ 14:18:08
Postat av: Sickan

Hej vännen!



Ingen rolig läsning men tänk possitivt,och som

jag sagt innan..lev som vanligt och tänk inte

för mycket..för possitiva tankar kan bromsa det

hela.



Om du är troende så ska du gå till högmässan

på söndagarna för det hjälper mycket.



Önskar dig en GLAD PÅSK!



Kram vännen

2012-04-05 @ 18:17:51
URL: http://lotusblomman.bloggspace.se/
Postat av: Mona-Lisa

Glad Påsk min vän.

Uch uch säger jag bara.Ett sådantbesök skulle vara gratis helt klart.

Hoppet vännen är det sista som lämnar oss, ha detta i åtanke nu.

Blir så ledsen av att läsa om dej & de dina. Tänker massor på er varje dag, går in hit & kollar om du haft ork att uppdatera din fina blogg osv.....



Och jag LOVAR min goa Gunilla.

Att jag skall gör mit bästa både för mej & de våra. För att få ett så bra liv som möjligt.

Men då måste du LOVA tbx. vännen. Att kämpa på nu oxå.

Än är inte sista ordet sagt till denna hemska inneboende varelse.

2012-04-07 @ 15:07:34
Postat av: Charina

Nu har jag läst..... Inget kul att läsa det här. Mamma sitter bredvid, vi tänker på dig och tycker livet är orättvist. Vi önskar dig att de kan hitta en bra medicin vad de än säger just nu.

Många kramar från oss, Charina o Louise

ps. Går det bra att mamma ringer dig nån dag?

2012-04-09 @ 18:51:24
Postat av: Charina

Skickade nyss men nu finns det inte??!! Sänder nytt.



Mamma o jag sitter här hos oss och läser det tråkiga.

Tycker det är förbaskat orättvist allt detta.

Vi sänder här många styrkekramar Louise och jag.

Ps. Går det bra att mamma ringer dig nån dag?

2012-04-09 @ 19:34:17
Postat av: Skruttmärtha

Saknar dej du fina tjejen.

Kramar

2012-05-07 @ 09:50:14
URL: http://prue-voila.blogspot.com
Postat av: Skruttmärtha

Saknar dej så.

Du fick väl en bra Morsdag med alla andra änglamammor.

Kram

2012-05-28 @ 09:39:31
URL: http://prue-voila.blogspot.com
Postat av: kaffehörnan

Nu kan just DU ha chansen att synas med en banner mellan mina inlägg. Det låter väl nice ?
Det är angelica.blogg.se som fixar vinnarbannern
Hoppas att se dig i denna tävling.
Ha en fin kväll

2012-09-16 @ 20:19:08
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0