Solen orkade inte idag

Blåste lite mer idag, så jag ljuger inte när jag säger att det är skönt att åka bil på morgonen :) Full fart var det på jobbet, vilket är skönt. Hade fått det som saknades till en rapport, så jag fixade till det och skrev ut.

Sedan blev det adressregistret en stund och därefter nya webben. 

Ute var det mulet och blåsigt, men inget regn. Jag gick ner till växeln ca 15.15. Kicki blev avlöst :)

Det var inte många samtal jag tog emot under den tiden. Inge väntade på mig. Stefan hade hämtat Marita idag.

Fia var på träningen med tjejerna. De skulle dessutom få besök av några tjejer från LFC efter träningen.

Jag och Inge åt lite. Diskat och sedan kollade jag på "Hem till gården". Gården ja: Jo det  händer hela tiden något på vår gård. Sandlådan får ny design. Den ska alltså få vara kvar, vilket jag tycker är kul. Blir ju lite mer rörelse på gården.

Brorsan ringde ikväll. Han tyckte att vi skulle vänta med att säga upp pappas lägenhet till dess vi vet vad han får för boende. Ingen av oss har ju möjlighet att förvara några möbler. Grattade brorsan på namnsdagen :)

Dagens pussel får mig att tänka på Tobleronereklamen :) Någon mer som känner så?

Click to Mix and Solve



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0