Oh, fy vad det är jobbigt

Imorse regnade det, så jag väckte Inge. Han skjutsade mig och Marita. Full fart på jobbet. Kommit in en rapport och senare ville Katarina ha hjälp med webben.

Pappa har inte gått upp idag heller. Distriktssköterskan ringde mig efter att hon varit hos  honom. Han hade ingen feber, men han orkade inte gå upp! Oh, vad detta är jobbigt.

Hon har ringt mig flera gånger och ville att jag skulle ringa efter en bårtaxi för vidare transport till sjukhuset. Men det ville inte pappa! Och man kan inte tvinga någon som inte vill. Dock mår jag skit av att se honom ligga där i sängen.

Fia hämtade förresten mig och Marita. Nu sitter jag här och väntar på att jourläkaren ska ringa mig. Skulle visst göra ett besök hos pappa. Undrar hur dags det blir?!?!?! 

Får nog ta och gå in till pappa igen för jag blir så orolig av att sitta här.

Dagens pussel:


Click to Mix and Solve

Kommentarer
Postat av: Elisabet Öström

ja du har det inte lätt hör jag och att du inte mår bra det förstår jag svårt när gammla inte vill och du som ska jobba kan det inte vara lätt kram

2011-09-13 @ 05:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0