Ännu en solig dag

Sovit urdåligt inatt igen. Det är så vanligt att jag gör det när det är söndag. Hörde Inge bredvid mig. Han var också vaken. Men en oskriven regel: "Vi pratar inte med varandra". Inatt  hade jag gärna gjort det för jag kände att det inte gick att somna om (från ca 2.45). Gick upp 3.40 och gjorde mig iordning. Frukost och tidningsläsning sedan. Ja, tidningen kom tidigt idag :)

Väckte Inge, för denna veckan är det han som skjutsar. Full fart på jobbet. Gjorde matsedeln också och skulle lägga in den på intranätet. Då fungerade inte det. Vet inte vilken gång i ordningen som det strular. Fick avvakta med den biten

Ute var det soligt och termometern visade +21 grader mitt på dagen! Helt otroligt!

Fia hämtade oss och när vi kom hem hade grävmaskinen börjat på vår gård. Det är ju tur att det inte regnar! Jag hoppas att vädret fortsätter vara så här länge nu.

Inge satt och kollade på ishockey. Han hade varit ute och gått sin halvmil.

Jag och Fia gick ut och vi gick en promenad på ca 35-40 minuter. Rask var den och skönt var det :))

Duschade när vi kom hem och efter det gjorde jag ett par omeletter. Är så gott till frukost.

Har fastnat i Word Feud på mobilen. Jisses alltså!! Det är beroendeframkallande. Hjärnan tänker och tänker så det är nog bra :)

Pussel är också bra och den här bilden påminner om ett foto vi tog för något år sedan.


Click to Mix and Solve

Ska väl visa er fotot också (alltså det som jag tog med mobilen):


Tog denna bild ut från mitt kontorsfönster en morgon. Man skulle kanske göra ett pussel?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0