Ordentligt trött nu

Fy sjutton för sådana nätter, när man inte kan sova. Lider verkligen med de som alltid har det så. Jag sov mellan ca kl. 22 till ca 00.50. Sedan var det helt kört. Gick upp 2.20 och gjorde mig iordning. Rätt som det var knackade Inge på dörren och frågade vad jag höll på med. Ja, jag kan inte sova!!! Datorn blev det sedan. Sedan gjorde jag mig en omelett till frukost. Mums så gott. Och så en tallrik filmjölk. Tidningen kom, så jag fick även läsa den.

När jag varit en stund på jobbet, kom tröttheten. Jisses så trött jag blev. Gick och hämtade mig mer kaffe. Fortsatte med nya webben.

Frågade min chef om jag kunde gå tidigare idag (en timma) och det var inga problem. Var till biblioteket och registrerade tidskrifter.

Lite trist för Kicki har semester resten av veckan.

Fia hämtade mig kl. 13. Jag hade ringt Marita för att höra om hon ville gå tidigare, men hon avböjde :)

När vi kom hem, hämtade jag pappas rullstol. Inge och jag lastade in den i bilen. Fia tog Toyotan och åkte till Mia.

Inge och jag åkte till Hagalund, där pappa ska bo. Vi fick se hans lilla lya och den såg så fin ut. Personalen verkade vara underbara. Sedan till sjukhuset. Tog med rullstolen. Pappa var i sängen idag igen. Men han hade varit uppe. Fick höra att hans blodvärde var lite dåligt, så de skulle ge honom lite blod. Vi åkte efter ca 45 minuter. Var och sade upp pappas lägenhet + vårt garage. För vi tänker ta pappas eftersom han har så himla mycket bra prylar där.

Min chef ringde och bad mig fixa ett par saker imorgon bitti.

Hem och då hämtade jag tvätt hos pappa, såsom täcke, kudde och sängkläder. Tvättade det. Fia hade bokat tvättid åt mig.

De har rullat ut färdiga gräsmattor på gårdarna nu. Det  blir mycket gräs nu.

Fia kom hem ca 19.40. Jag var då  och hämtade lite i pappas lägenhet.

Nu börjar jag längta efter sängen och hoppas på en god sömn.
Dagens pussel:


Click to Mix and Solve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0