Nordanvinden är grym

Även imorse drabbades jag av näsblod. Förstår inte riktigt varför, men det kan ju vara dels att jag är lite stressad, dels att slemhinnorna blir tunnare med åren. Får köpa nooze-oil :)

Inge skjutsade mig!

Det har blåst en nordlig vind och den är inte alls så skön. Står i fönstret på jobbet och tittar ut med längtansfull blick. För väl ute, tar vinden tag i en.

Mia ringde vid 6-tiden. Blir lite rädd innan jag ser vems nummer :)

Haft fullt upp med olika saker. Däremellan har det blivit ett och annat ord. Ja, vi är några som spelar Wordfeud på våra mobiler. Det är riktigt roligt och man håller hjärnan igång. Varje gång jag gått till skrivaren så har jag funderat och lagt. Det är verkligen beroendeframkallande. Men ett ofarligt sådant.

Vi åkte och handlade efter jobbet. Sedan hem och in med varorna. Därefter till Arbetsförmedlingen. Det var ju inte givande, som Inge sade. En massa bemanningsföretag, som presenterade sig. Inge har CV hos de flesta av dem och de ska höra av sig, men han har inte hört något. Åldern emot sig.

Fia åkte till Maria och skjutsade henne till macken. Hon behövde fylla på olja i bilen.

När man lägger detta pussel, ser man tillbaka på sommaren och samtidigt längtar man till nästa!

Click to Mix and Solve



Kommentarer
Postat av: Karin

Tack för alla trevliga stunder med Wordfeud. Jag spelar med ganska många nu så det plingar i telefonen hela dagarna. Kul spel och man håller hjärnan igång :)

2011-10-13 @ 21:16:32
Postat av: Sickan

Att man får näsblod har inte med åldern att göra.

Tror snarare att du har någon sorts allegi.

Har du kollat dina bihålor??

Jag fick alltid näsblod när jag stod nära dem

som rökte,och det drabbade mina bihålor.



Kraaam

2011-10-14 @ 10:02:33
URL: http://sickanscrapkort.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0