Gårdagen och dagen, som är Caspers födelsedag!

Vaknade vid 5-tiden och kunde inte somna om. Men jag lade mig ju redan vid 21-tiden igår och somnade ganska snabbt. Var väl utsövd. Till tvättstugan klockan 7. Hade "Ettans tvätt" idag. Brukar inte ha den så ofta för jag vill gärna ha "Treans tvätt" eftersom man då har tid mellan 7 till 12. Men nu var det så att jag glömt att boka eller om det var så att jag tänkt mig tvätta inne. Nu var det mycket tvätt denna gången, så jag bokade tvättstugan igår. Jag ringde och felanmälde torktumlaren för över en vecka sedan och den var fortfarande inte lagad. Den går och går och går.... Normalt ska den stänga av sig när tvätten är torr, men det gör den inte. Och snacka om att man bränner sig på kläderna! Fy!!!

Inge kom faktiskt upp redan vid 7.30. Det var ju Formel1 på TV:n :)) Han åt frukost. Fia kom upp vid 9-tiden. Hon och jag åt frukost ihop. 

Vi åkte till Tornby när tvätten var klar. Köpt presenter till Casper, som fyller 8 år imorgon. Inge var chaufför!
Lasse och Kristina kom en sväng efter att de besökt pappa. Vi kollade runt i pappas lägenhet.

Sorry mina vänner, men jag glömde att fortsätta på bloggen igår och publicera den, så nu fortsätter jag på dagen.
Imorse åkte jag med Stefan och Marita. Tog itu med det som kommit in sedan i fredags. Det var en del faktiskt.

Ringde och grattade Casper ca 7.15. 

Pratade med Kicki när hon kom. Kollade sedan med chefen om det är ok att jag tar ledigt onsdag-fredag och det var det. Så jag skrev semesterlappen.

Ringt och felanmält stoppet i slasken inne  hos pappa. Brorsan ringt och berättade att han bestämt tid med de som ska hämta möblerna.

Arbetade till kl. 14 då jag åkte hem med Stefan och Marita.

Fia har idag varit med Casper i skolan och fritids. Sedan följde hon med på hockeyträningen. Mia hämtade då upp dem.

Inge och jag åkte och hälsade på pappa. Han var pigg och satt i matsalen/dagrummet. Där trivs han :) Han fikade och även vi fick varsin kopp! Kvar där till 16.50! Det var bilköer utanför, så vi körde åt ett annat håll. Men vi hann ju ändå till födelsedagsbarnet. De kom inte förrän 17.35.

Casper blev så glad för presenterna. Tove var på gitarrkursen. Jisses alltså, men hon åker bussen hem själv!

Lasse och Paulina kom också och firade.

Vi åkte ca 18.40. 

Varit en solig och fin dag. Även vindstilla :)


Kommentarer
Postat av: Sickan

Roligt att din pappa trivs i det nya boendet :)

Jag klarade att installera skrivaren hihi :)))

Det var lättare än jag trodde haha.



Kraaaaaaaaaam

2011-10-18 @ 14:57:00
URL: http://sickanscrapkort.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0