Ingen frost imorse

Imorse, när jag kom upp strax före klockan 4, var det +5,4 grader. Det tackar vi för. Kylan kan hålla sig borta ännu någon månad. Lite senare blev det regn, precis som de lovat. Men det blev också blåsigt. Med andra ord; en riktig höstdag!

På jobbet rullade det på! Registrerade tidskrifter på biblioteket.

Klockan 15.30 gick jag till växeln och löste av Kicki. Fia kom ca 16.10. Superlugnt med samtal. Jag hade ett enda samtal fram till 16.25. Då kom Bea och bytte av för hon hade inget särskilt för sig. Det var ju supergulligt.

Vi åkte hem och hämtade Inge. Sedan till Mantorp, där vi köpte jeans. Inge har det ju bra; han behöver ingen uppläggning, men jag!!!!!!!!!!!!!!!

Regnade massor då med. Fia tog bilen och åkte till Thomas, Liam, Tove och och Casper. Förresten så pratade jag med Thomas mitt på dagen idag.

Nej, nu är jag supertrött och ska snart lägga mig. Visserligen har jag semester resten av veckan, men jag ska ägna mig åt att röja i pappas lägenhet.

Dagens pussel påminner oss om sommaren.


Click to Mix and Solve



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0