Härlig kommentar

Tack min vän Sickan, för kommentaren. Ja, jag kände mig som betjänten :)

Imorse var himlen helt fantastisk. Månen var full och stjärnorna gnistrade. Önskar att jag kunde namnen på stjärnorna (Lilla Björn vet jag ....)

På jobbet var det full fart. Var även till biblioteket på förmiddagen. 

Inge och Fia har röjt i cykelförrådet idag och varit till Återvinningsstationen med två lass. 

Fia och Casper hämtade mig klockan 14. Vi åkte bort till Valla och matade änderna.



Casper på väg mot en anka!



Ett par änder.



Här blev ankan riktigt arg på en hund :)



Fler och fler änder kom och maten tog slut :)

Så hittade Casper en linbana och både han och Fia fick roligt:




Som synes så lyste solen.

När vi kom hem, gick Inge och jag ut och kollade i vårt och pappas cykelförråd. Vårt blev jätte fint. Inge åkte iväg med ett lass till. Lasse kom och han och jag gick till pappas lägenhet och diskuterade hur vi ska göra. Vi har en plan nu och ska börja lite smått på lördag. Förresten så fick jag en flaska Baccardi av honom. 

Casper sover hos oss inatt. Mysigt!!!

Något pussel har jag inte hunnit med att lägga. Ni förstår säkert varför!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0