Blå himmel och sol

Orkade inte skriva blogg igårkväll. Har blivit alldeles för lite sömn veckan som gått. Efter ett glas vin igårkväll, somnade jag framför datorn. Fia och jag satt och kollade på "Play". Vaknade till, men då orkade jag inte skriva.

Brorsan (Lasse) och jag var på samtal igår tillsammans med pappa, hans kontaktperson, Linda, verksamhetschefen och sjuksköterskan på boendet. Det var mycket givande och vi satt i pappas lägenhet. Fikade tillsammans och de fick veta lite mer om pappa. Pappa skämtade och vi skrattade gott åt honom.

Imorse vaknade jag redan före klockan 6. Gick upp och läste tidningen noga och sedan datorn. Inge kom upp ca 8.20 och Fia strax efter.

Först var det dimma, men nu är det sol och blå himmel.

I eftermiddag blir det ishockey. Casper spelar sin första "riktiga" match.
Vi hörs ikväll!
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0