TACK ännu en gång

Jag blir så glad när jag får kommentarer i min blogg. Det visar på att någon (några läser). Klart Karin att jag tänker på dig och det gör jag ofta. Vi har haft så trevliga stunder då du varit här och hälsat på din son och hans familj.

Gissa vad som hände imorse!!! Jo, jag vaknade någon inatt och var i behov av ett toabesök. Kände det som att: "snart ringer klockan", så jag tog med väckarklockan och satte den på tvättmaskinen. Gjorde det jag skulle och så, efter handtvätt, gick jag till köket och kollade på väggklockan. Den visade på 3.10! YES!!!! Dyk i sängen och jag somnade om. Väcktes av ett ljud, som jag inte kände igen. Lyssnade och lyssnade... Till sist kom jag på att det var mobilen som larmade. Har ju även den på väckning. Tur var väl det!! För jag kollade på tiden och den var 4.30!! Jag brukar gå upp ca 4.10. Alltså dessa 20 minuter gör massor. Jag hann inte starta datorn och skriva inlägg till min grupp, men jag tror att de överlevde dagen :)

Väl på jobbet så var det högsta växeln i. Det är hur mycket som helst. En positiv sak i alla fall. Jag vågade skicka en kundenkät på helt eget bevåg. Känner mig stärkt av detta.

Haft planeringssamtal med min chef idag och det gick bra. Men, jag var till biblioteket redan klockan 6. Visste ju att det skulle vara en massa tidskrifter och det var det! Men det var även en hög med rapporter!!! Detta accepterar jag inte och påtalade detta vid samtalet med min chef.

Ute har det regnat, blåst och har det inte regnat så har det varit mulet.

Fia har jobbat idag och Inge hämtade henne innan han hämtade Marita och så lilla jag :)

När vi kom hem, satte jag fram ljusstakar där de skulle vara och även stjärnan kom upp. Till sist så satte vi i ljusslingan i cypressen. Men det blev inte bra! Nästan alla ljus är trasiga. Så imorgon blir det ett besök på Rusta och nya slingor.....

Fia och jag åt en supergod kycklingrätt ikväll.

Pussel??? Näe mina goa vänner jag har liksom inte haft tid med det!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0