Ny vecka och nya kunskaper

Vaknade långt innan klockan ringde imorse igen. Men jag lade mig ju vid 21-tiden igår och släckte nog ca 21.30. Förnattssömnen är ju viktigast och då sover nog jag som allra bäst.

Idag var det Stefan som skjutsade oss. Stackars Marita hade tandvärk och var lite svullen på kinden. Hon hade tid hos tandläkaren på eftermiddagen. Hoppas att det gick bra!

Fullt upp på jobbet. Inge ringde mig ca 7.10. Jag höll precis på att ringa honom. Han skulle nämligen följa med Mia till Lasses bilservice. Tyvärr så hade Mia ont i halsen och kände sig febrig, så Inge skjutsade hem henne istället för till jobbet efter att de lämnat in bilen. Ja, det sista fick jag ju veta lite senare. Jag ringde för att kolla så att Inge var vaken.

Ny kunskap blev det sedan i form av att lära sig boka konferenslokaler på Stockholmskontoret. Ska testa att boka själv imorgon (om jag hinner).

Gjorde klart en rapport idag och började på en ny! Här finns det att göra. Och däremellan lite koll av anmälningarna.

Soligt, men blåst kallt. De byter ytterdörren på jobbet, så imorgon får jag gå in vid grindarna.

Åkte hem klockan 14. Fia hade varit  hemma en sväng men åkt tillbaka till Håkan. Inge har varit och kastat allt skräp idag. Imorgon ska vi lämna in nycklarna.

Vi åkte och hämtade Mia ca 15.15. Bilen var klar och det var en massa elfel och annat. Inge och jag åkte till Fia för att hämta garagenyckeln till vårt tidigare garage. De ska ju också inlämnas. Så imorgon slutar jag tidigt för vi ska till Motala.

Har sett på "Hem till gården" och nu ska jag surfa lite!

Höstlövet är väl fint eller hur?


Click to Mix and Solve



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0