2011-11-11

Igår kväll vid 21-tiden så slocknade ytterbelysningen igen. Det blev åter igen kolsvart!!! Ja,  jag sticker inte under stol, men det är lite läskigt!

På jobbet har det verkligen varit "ge järnet Gunilla". Igår upptäckte jag via en ny prenumerant att vår  hemsida var lite "kajko". Meddelade detta till vår webbansvarige, vilket resulterade i att jag imorse hade fått en fil med ca 35 nya prenumeranter!!!! Jätte roligt är det, men det kräver ju lite jobb från min sida! Fick hjälp av Kicki med att fylla kuverten! Tack vännen! 

Greppade sedan rapporter, som verkligen inte var helt okej! Detta beror inte på mig utan på en översättningsbyrå.

Skulle ha gått till biblioteket, men insåg att inte tiden räckte till. Blev klar med mitt och var redo när Maria kom. Men jag fick ett telefonsamtal precis som jag skulle gå! Maria och jag åkte till pappa. Maria har inte varit hos honom, så det var första besöket. Pappa blev glad och sade till de runt om: Detta är mina barnbarn!!! Tack goa pappa!!! Vi fikade tillsammans med alla och så skjutsade Maria mig till "tunneln". Jag tog en skön promenad därifrån.

Väl  hemma, så var allt frid och fröjd (eller?)... Fia och jag åt lövbiff och bakad potatis och Inge åt sitt (enligt  hans eget "race"). Alldeles nyss tog Fia och jag en rask promenad. Det är mycket dimmigt ute.


Pusslet då??? Ja, denna speciella dag, måste jag ju bara ge er detta:

Click to Mix and Solve



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0