Ny vecka (igen)

Nog går veckorna i ett rasande tempo! Snart är det dags för semester och det ska bli skönt samtidigt som man vet att efter semestern så återstår bara hösten och vintern. Men varje årstid har sin tjusning.

Inge skjutsade oss idag. Vi ville inte cykla i den här blåsten. Marita känner av allergin och mina lungor är ju inte de bästa, men nästan hahahahaha.....

På jobbet var det verkligen högsta växeln i på direkten. Massor, massor med intressenanmälningar. Och det tar tid att ta hand om dem, men roligt är det. Jag älskar ju när det är lite stress.

Ringde pappa och allt var bra med honom.

Ute har solen lyst, men blåsten har varit kraftig.

Arbetade till klockan 14. Fia och Marita stod utanför och väntade. Hem och jag hämtade lånetelefonen. Sedan åkte Fia och jag till stan. Jag gick till "3" och hämtade min Xperia! På hemvägen åkte vi in på Hemköp och handlade lite.

Jag gick in till pappa när vi kom hem. Lovade att återkomma innan klockan 19 och sätta in fotbollskanalen.

Har fått ett svar från den mannen som hjälper min faster. Vad  han skrev? Näe, det berättar jag inte här. Men jag fick mig ett bibelcitat serverat. Ja, ja, var och en blir salig på sin tro.

Fia är iväg och ska spela match med Korpen. Vet inte hur dags det var matchstart, efterson hon hade träning med småtjejerna innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0