Underbara fredag

Minusgrader även denna morgon och det blåste lite. Det var även lite dimma. Ja, ja, man kan ju inte få allt :))

Full fart på jobbet. Har verkligen haft många bollar i luften och det älskar jag!

Ringde pappa och han hade ännu inte någon fungerande TV. Stackarn!! Jag sade att vi skulle avvakta till dess jag kom hem. Var det ingen bild då, så skulle jag ringa igen.

Var till biblioteket och där fanns en hel del. Är nog lagom att gå dit 2 dagar i veckan.

Hade med mig en skaldjurspaj till lunchen. Oh, vad det är gott! Solen visade sig lite, lite.

Fick ut en rapport för webben och så har jag fortsatt med att låsa upp.

Arbetade till klockan 14. Fia hade hämtat Marita och det väntade på mig. Hem och jag gick in till pappa. Han hade TV:n igång och var så glad. En kille hade varit in och hjälpt honom med boxern när felet var avhjälpt. Det tackar vi för. Igårkväll, när pappa fick sitta i köket och lyssna på Sportradion, hade han skrivit så här: "Det blir nog ingen TV idag och det är bara att vänta att det blir bra imorgon". Stackars pappa, han saknade verkligen TV:n igår. Försökte ju få med honom in till oss, men han ville inte det.  

När slalomåkningen var slut, åkte jag och Fia och kvittrerade ut nya garagenycklar (vårt och pappas). Sedan ett varv på stan och så handlade vi lite på Coop Extra. Blåsten ökade verkligen medan vi var iväg.

In till pappa och fixade tennis-kanalen åt  honom.

Har sedan tagit det lugnt och gjort sallad till maten. Fia och jag kollade på "Sveriges värsta bilförare". Det är sjukt hur de kör bil.

Näe, nu ska jag spela lite på facebook och bara "vara".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0