Trött

Ja, ikväll är jag supertrött igen.

Dagen har varit som vanligt. Denna veckan är det Stefan som skjutsar och hämtar. Var en plusgrad imorse! Och så blåste det.

När jag kom  hem från jobbet , tog Fia och jag en promenad på ca 40 minuter. Men jisses alltså! Det börjar verkligen bli blött och skitigt på grusgångarna nu. Vi märkte inte så mycket av blåsten. Men när vi kom hem, så dånade det.

Varit in till pappa och pratat en stund.

Sedan har jag varit i telefonkontakt med 3. Vi har installerat in deras internet och det tog lite tid. När väl mitt var klart, fick jag fixa Inges dator.

Och snart är det "Halvåtta hos mig". Ska springa in till pappa och ändra kanal åt honom först.

Kommer att tappa mitt bredbandsmejl och 3mail försvinner. Och så har jag glömt min gmail-adress. Shit alltså. Vill ju ha två mejladresser. Tror inte att Incredimejl går att använda på hotmailen.

Nej, nu blir det inte mer från mig idag! Om inte alla visste det, så förlorade LHC igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0