Mer arbetsuppgifter

Sov till klockan ringde även denna morgon. Det var -5,4 grader ute.

Full fart på jobbet. Hade lite kvar med rapporten och det gjorde jag klart. Fortsatte sedan med bilagedelen.

Ringde pappa vid 9-tiden. Allt var bra.

Fia ringt. Maria skulle hämta henne. Idag flyttar Maria och barnen till nya lägenheten. Lasse, Annelie och Uffe var och hjälpte till. Fia tog hand om Annelie's och Uffe's yngsta dotter, Elin samt Lasses hund, Nalle medan de andra bar möbler.

Vi har haft enhetsmöte och jag hade med mig fikabröd; hemgjord sockerkaka!

Fick information via telefon om ett nytt sätt att administrera nyhetsbrev och även enkäter. Troligen ska vi ha det. Det är kopplat till Lime också, vilket är suveränt.

Efter lunch kallade min chef in mig. Hon undrade om jag kunde stänga växeln en gång i veckan. Det ska bli rullande schema och det kanske inte blir en gång i veckan. Det beror på de andra. Ja, vad säger man? Vill ju inte neka heller för i dagens läge får man vara glad att ha ett jobb. Dock fick jag en fruktansvärd huvudvärk efter samtalet och det har inte släppt ännu, trots tabletter. Jag har väl stressat upp mig!!!!

Inge  hämtade kl. 14. Vi skjutsade hem Marita och sedan åkte vi och köpte ost. Därefter till Maxi. Idag träffade vi familjen Ingmarsson. Jag lämnade över mitt "visitkort". Pratade en god stund med dem.

När vi kom hem, plockade jag in varorna och sedan gick jag till pappa med hans varor.

Ikväll har jag ringt till min kusin, Conny. Gissa om han blev glad!! Jag ringde för att höra om han kunde köra simulatorn på jobbet, men de har fullt upp. Dock pratade vi en god stund.

Fia kom nyss hem. Alla är visst jätte trötta nu och det förstår jag.

Det regnar nu, men jag hoppas verkligen att helgvädret blir på topp!

Nu ska jag gå in till pappa och ändra TV-kanal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0