Fredag (igen)

Imorse kom Inge upp redan 4.25!!! Han fixade kaffe och så klädde han på sig!! Men vad sjutton ska du vara uppe?? Ja, det är Formel 1 klockan 6.30 (tror jag han sade). Oki....

Jag åkte med Stefan och Marita till jobbet. Vår kock/restaurangchef eller vad man nu ska kalla honom hade kommit precis innan mig. Hans fru hade blivit inlagd på sjukhuset igårkväll med magsmärtor. Inte roligt!

Fortsatte med mitt. Jisses alltså, men jag var helt ensam på min enhet idag! Vi är 7 i min grupp och 5 hade semester, en var hemma med sjuka barn.

Ringde pappa och allt var bra med honom.

Hade gett mig sjutton på att bli klar med upplåsningen av rapporterna, så jag struntade i biblioteket idag. Får väl igen det nästa vecka, men....

Blev klar, men har lite att kolla igenom på måndag.

Hem med Stefan och Marita. Stefan hade hicka och jag skrattade gott åt honom. Kunde ju inte skrämma honom när han körde bilen :))

In med matlådan och så gick Fia och jag in till pappa! Därefter åkte vi till ICA Maxi och kompletterade lite. Var även till Plantagen för jag hade sett att de sålde orkidéer för 49:- Men de var slut!!! Hade jag trott något annat :))

När vi kom hem började vi diskutera mat/våfflor!! Konstaterade att vi alla hade ätit lagad mat mitt på dagen så det fick bli våfflor, vispgrädde och sylt. Mums så gott det var :)) Men onyttigt jaaaaaaa

Varit in till pappa och fixat TV-kanalen. Får väl gå in lite senare och ändra åt honom.

Jag borde sätta mig med min mobil och lägga in alla kontakter, men jag har ingen lust. Det suger som ungdomarna säger.

Skönt i alla fall att det är fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0