Trots allt så är det långhelg

Jaa, mina vänner, det är faktiskt långhelg och skönt att få ta det lugnt. Men så kommer samvetet och knackar på i mitt huvud: Men Nilla nog ska du väl skriva om din dag? Men det har ju inte hänt något!!!

För det  har verkligen inte hänt något. Slö har jag varit vad gäller promenaden. Men.. och men!!!! Jag dammade ju över allt igår och efter frukosten idag, dammsög Inge. Jag torkade sedan golven och torkade in mig på toan. Där tog jag hand om smuts i badkaret m.m.

Fia åkte till Vikingstad och Valkebobadet där. Inge och jag åkte varvet och sedan var vi till Elgigiganten och köpte en ny telefon till pappa. Var över och köpte vin därefter.

Hem och jag gick till pappa och kopplade in den nya telefonen. Lyckades inte få in telefonboken.

Hem till oss. Och, tja, men Fia kom hem och hon hade verkligen fått sol på sig. Gick och hämtade pappas telefon. Fia lyckades få in alla nummer, som var bra att ha.

Vi har grillat nötbiffar ikväll.Tlll det grönsaker. Fia åt en biff med oss. Hon åkte sedan och hämtade Maria och barnen. De skullle till en kompis i Västerlösa och grilla.

Stefan och Marita kom över till oss och pratade. Mycket, mycket trevligt. Underbara grannar!!!!

Jag gick till papppa ca 19.55 och kollade så att rätt kanal var inställd och det var den!


Kommentarer
Postat av: Marita

Vi tycker också ni är underbara grannar KRAM

2011-06-03 @ 20:47:05
Postat av: Sickan

Du är för rolig Nilla när du säger att det

"inte hänt något" :))

Tycker du haft fullt upp hihi



Kraaaaaaaaaaaaam

2011-06-04 @ 11:30:38
URL: http://sickanscrapkort.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0