Så mörkt det blev nu

Skönt även denna morgon med cykelturen. Luften är så frisk och man blir på så gott humör. På jobbet var det en hel del att göra. Dels var det två rapporter som skulle fixas för webben. Det är ett antal listor som ska fyllas i också så det är tur att vi har checklistan. Upptäckte att min kollega missat, så jag sade till senare. 

Ringde pappa och allt var bra! Slog även en signal hem. Inge skulle iväg och klippa sig.

Så ringde jag brorsan. Han börjar sin semester ikväll!

Satt ute och åt lunchen. Så himla skönt alltså.

Arbetade till kl. 14. Personalmötet började då, men jag struntade i det. Cyklade hem. Vi åkte direkt och handlade.

När vi kom hem och våra varor var inplockade gick jag till pappa med hans varor. Fixade TV:n åt honom. 

Satte mig sedan på altan och läste samt åt lite. Ringde Maria. Hon och Tove var på sommarfest på Marias arbetsplats. Casper är hos Emil på landet och ska sova där inatt.

Jag har dammat och torkat, så nu har Inge bara dammsugning och golvtorkning i morgon. Inte så bara förresten.

Det mullrar lite och mörkt har det blivit trots att klockan bara är 18.33. Jag duschade nyss för jag vill vara beredd om det blir en massa åska och strömavbrott. För i så fall måste jag ju hjälpa pappa.

Imorgon är sista arbetsdagen och därefter väntar 5 veckors semester. 


Så småningom alltså :) Jag ska inte lägga mig ännu!!!

Kommentarer
Postat av: Marita

Visst är det härligt att vi äntligen har semester

KRAM

2011-06-30 @ 19:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0