Torsdag

Precis som jag sade till Stefan och Marita igårkväll så räcker det med 6 timmars sömn för mig. Somnade vid midnatt och sov till omkring klockan 6. Gick upp ca 6.45 och läste tidningen.

Ringde pappa ca 9.10 och allt var bra. Väckte Inge 09.40 för då var jag hungrig. Dukade fram frukosten och fixade det som skulle fixas.

Bäddat och diskat. In till pappa med Corren. Därefter åkte Inge och jag till Maxi för veckohandling. När vi kom hem, blev det en fika. Sedan in till pappa med hans varor.

Inge och jag åt potatissallad och rostbiff. Sedan blev vi båda  två supertrötta!! Jag nickade till en stund på altan och Inge lade sig på soffan i vardagsrummet. Dröjde inte förrän han drog timmerstockar.

Vädret har varit lite växlande; stundtals mycket moln och stundtals klarblå himmel och sol!!! Men så har det också varit lite tryckande.

Klockan 17 tog vi en sväng till Norrköping. Körde runt där och så hem igen. 

Pratat med Bibbi och hennes mamma.

Mia ringde och allt var bra. Har dock inte hört ett ljud från Fia, men räknar med att hon kommer hem ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0