Sol idag :)

Sov till ca 6.15 och gick upp strax efter. Läste tidningen och njöt av ännu en ledig morgon. Så skönt att ta det lugnt, men samtidigt skönt att veta att jag har ett jobb att gå tillbaka till efter ledigheten.

Inge och Fia sov inte särskilt länge heller idag, så när klockan var 9 gick jag till pappa med tidningen. Allt bra med honom. Men jag hade missat en sak igår och det var att jag glömt fylla på medicinen för veckan. Jag gav honom tabletten och fyllde på. In och åt frukost. Diskat och bäddat. Satte mig sedan ute i solen och rensade svampen. Värmde bara upp den sedan så att vätskan försvann. Ska steka den ordentligt imorgon.

Tog med pappa på en kort promenad mitt på dagen. Så skönt i solen, men där blåsten kom åt var det inte så himla skönt.

Vi åkte sedan en sväng, bara för att göra  något. Hade ju faktiskt TV:n på när det var en tyst minut.

När vi kom hem, åt vi rester från igår.

Jag ska nu göra mig iordning för om en timma ska jag träffa Karin. Ska bli så himla kul. Vi brukar försöka ses de gånger hon är och hälsar på sonen med familj.

Kram och trevlig kväll alla!
Er tillgivna Gunilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0