Idiot (-er)

Ja, vad annat kan man skriva om den eller de som var ansvariga för massmorden i Norge. Jag saknar ord för det inträffade. Och den eller de som gjorde detta borde inte få samhällstjänst, utan de skulle få plågas ihjäl. Lider med alla dessa anhöriga som förlorat ett barn, en syster eller bror, barnbarn m.m. Varför skulle den/de som gjort dådet få samhällstjänst? Jo, samhällstjänst så till vida, att alla som går förbi, får kasta minst 10 stora, grova stenar på dem. Annars tycker jag att de ska låsas in i en mörk källare och få tyna bort. 

Var åska här även inatt och jag vaknade. Hade sedan mycket svårt att sova resten av natten. 

Min bror och svägerska har hälsat på pappa idag och även jag och Fia gick in dit. Annars har vi gjort de "vanliga" lördagssysslorna.

Vädret har varit växlande, men sol, moln och regn. Fuktigheten är fruktansvärd. Jag känner av astman och det är inte alls så skönt.  Är helt enkelt tungandad.

Många styrkekramar till er alla i Norge, som förlorat någon anhörig i detta, helt onödiga trauma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0