Hemliga prinsessor

Oh, fy för den lede alltså! Var supertrött när jag lade mig igårkväll och somnade väl ganska kvickt efter att jag läst klart. Men vaknade vid 23-tiden och var klarvaken. Hörde att Inge var uppe. Han lade sig och vi sade inget till varandra. Gäller ju att försöka somna kvickt. Men se det gick inte. Inge och jag löste av varandra med att gå upp. Han gick ju ut och rökte. Undrar om han förstått att det inte hjälper att ta ett bloss när man inte kan sova. Jag hade klåda på fötterna och en konstig bränn-/sveda-värk. Det går inte att beskriva, men hemskt är det.

När klockan ringde då sov jag i alla fall :)) Alltid något sade  han som fick se Åmål.

Inge kom upp 4.50, så jag behövde inte väcka honom. Vi fikade innan vi åkte till jobbet! Marita åkte med oss.

Fixat lite redigeringar och lite fakturareferenser.

Ringde pappa och allt var bra med honom.

Gick sedan till biblioteket och körde tidskrifterna.

Kicki berättade om TV-programmet "Hemliga prinsessor" och uppmanade mig att försöka kolla på SVT Play.

Arbetade till klockan 14. Fia och Marita väntade utanför. Var bara in på Tobak och bad dem skicka till en bok. Sedan in med väskan. Därefter till pappa. Jag satte in en fotbollskanal åt  honom. Ska snart in och ändra till hockey :))

När jag kom åter till oss, åt vi varsin semla. Jag åt som hetvägg. Sedan har vi laddat  hem nya Microsoft. Var ju lätt. Tack mitt arbete för den förmånen!

Sedan kollade jag på "Hem till gården". Därefter in på Facebook en stund. Men så tänkte jag: Nu ska jag kolla första avsnittet av "Hemliga prinsessor". Kicki! Du har rätt!!! Det är kanonbra. Skrattade gott åt dem.

Och vädret idag då: Mulet, blåsigt och plusgrader.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0