Helt färdig

Hallojs!

Blir bara några rader just nu. Är totalt slut efter årets konferensdagar. Det tar på hela kroppen detta. Men ändå så tycker jag att det är så himla roligt. Roligt också att höra alla förklaringar till varför de inte är anmälda.

Vi hade två vaser med tulpaner på disken där vi stod. Underbara färger och de var bundna. Idag när vi kom, stod det en tom vas och en vas med tulpaner. Någon hade nog blivit lite förälskad igårkväll och helt sonika tagit buketten och givit bort. Det finns folk till allt!

I vår monter (jag stod inte där), fanns en förseglad glasburk där man fick gissa på antalet måttband. Den burken var öppnad och de hade tagit en massa måttband.

Nu ska jag snart lägga mig och sova. Imorgon väntar vanliga jobbet på mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0