Det blev en lååååååång dag

Wow, men inatt sov jag som en stock!! Blev jätte snopen när klockan ringde 4.15! Var uppe på toa vid 00.30, men somnade om direkt.
Åkte med Stefan och Marita även idag. Full fart på jobbet. Nya deltagare tillkommit och några ringt och sagt att de är sjuka. Jag satte in alla namnen.

Ringde pappa och allt var bra. Fia kom klockan 11. Vi packade in flera IKEA-kassar med namnbrickorna. Fick i 5 plattor i varje kasse.

Sedan åkte jag och Fia i vår bil, Helena och Anita och åkte i Helenas bil. Färden gick till Konsert & Kongress. In med allt och hälsade på en del personal. Så kom några värdinnor till och när klockan var 12 åt vi lunch. Smakade jätte gott.

Därefter satte vi igång med namnen och satte upp plattorna på borden. Det blev omflyttning för några ville att Ö skulle börja från vänster! Jag bryr mig inte, för jag ska inte stå där. Så skulle vi skriva ut namnbrickor till sent anmälda, men då fungerade inte våra datorer. Så vi fick ringa efter Tommy så han kom och hämtade dem. Fortsatte med annat plock. Skoputsen kom och de ska ju delas ut imorgon. Ja, det finns hela tiden att göra (om man vill).

Klockan 16.10 kom datorerna åter. Det var bara Fia och jag kvar och Fia fixade utskrifterna av de nya namnen. Hon fixade även att registrera dem efteråt. Jag delat ut namnbrickor till utställare som kom sent. När klockan var 17.40 åkte Fia och jag hem. Då hade jag jobbat i 12 timmar eller 11½ om vi tar bort lunchen.

In till pappa och pratade en kortis. När jag kom in pratade jag lite med Inge. Sedan duschade jag och så åt jag lite. Nu när jag sitter här, efter att ha sett "Halvåtta hos mig", känner jag hur trött jag är! Men imorgon får jag sovmorgon. Klockan ringer 6!!! Då har jag lite tid på mig. Fia och jag ska vara nere 7.45 och Inge skjutsar oss.
Dagen imorgon blir lång för den avslutas med middag och uppträdande. Så jag tror inte att jag skriver blogg imorgon av förklarliga skäl!

Så jag önskar mina läsare en underbar dag imorgon! Var rädda om er och om varandra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0