Skitig bil igen

Jaa, vad ska jag skriva om idag då? Har inte hänt mycket om jag ska vara ärlig och det är jag ju :))

Ringde pappa som vanligt imorse och allt var bra.

Ute sken solen, men det blåste massor.

Så har de vräkt på en massa salt på vägarna igen och vad blir det av det? Jo, åter igen en skitig bil! Blir så himla trött på detta saltanden. Varför kan de uppe i norr klara sig utan saltet på vägarna? Jag bara undrar alltså. Jisses, men nog sjutton ska väl folk här nere kunna lära sig att köra med insidan av skallen de också???? Hatar salt så det så! Alltså på vägen! I maten är det ett behov.

Fia har varit snäll och tagit hand om Casper idag. Inge skjutsade henne till Maria vid 9-tiden. Var ju skönare för Casper att få vara hemma med sina saker. Han har krupphosta och det är inte roligt.

Inge hämtade Marita och mig kl. 14. Hem och jag gick direkt in till pappa. Pratade en stund med honom. När jag kom in till oss, tog jag en kopp kaffe. Fixade även morgondagens matlåda och smörgåsar.

Bredbandsbolaget har bytt en massa teknisk utrustning idag och det berörde för vår del internet. Så Inge har inte kunnat gå in och kolla idag. Inte förrän omkring kl. 15.

Inge och jag åkte och hämtade Fias tidrapport till Arbetsförmedlingen. Åkte ner och lämnade den. Sedan ett varv på stan innan vi hämtade Fia. Maria hade då kommit hem. Jag fick en skjorta och en munkjacka av Maria.

Casper verkar lite bättre nu, så han ska nog gå till skolan imorgon.

Blir lite TV ikväll. Ska snart gå in till pappa och byta kanal åt honom. Jag var in och hjälpte honom både med TV-kanal och lite annat.

Men aj som f*n, vad jag fått ont i min halluz vallux på högerfoten. Det värker verkligen. Kan knappt sitta still.

Tröttnat lite på facebook just nu. Men så är det ju ibland....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0