Kryper i benen...

och ögonlocken känns som de är på väg ner i knävecken igen! Varför denna trötthet????

Ska ta mig i kragen och snart gå in till pappa. Då blir jag kanske lite piggare. Har ju TV att se ikväll!!!

Denna veckan är det Stefan som kör. Så skönt vi har det jag och Marita. Men jag tycker vi är värda denna omtanke. För det är av omtanke som de skjutsar oss.

Snart blir det, förhoppningsvis, vår och varmare och då tar vi fram våra cyklar igen. Längtar faktiskt efter den tiden.

På jobbet har det varit full fart med rapportredigering.

Solen lyste utanför och det snöade lite lätt.

När jag kom hem från jobbet, tog Inge och jag en rask promenad. Lite rå luft var det allt och det snöade även då.

Fia är hos Maria och barnen och jag har ingen aning om när hon ska komma hem.

Jo, förresten! Nu har det börjat att rivas i stan igen! Där brandstationen ligger för närvarande, ska det byggas nytt. Lägenheter och kontor. Men husen bakom brandstationen började visst rivas idag! Hyrorna kommer väl att bli skyhöga, men läget blir ju toppen.

En ny brandstation håller på att byggas utanför stadskärnan.

Näe mina goa vänner. Har nog inte mer att skriva om denna måndag. Bara konstaterar att det är en vecka på denna månaden och räkningarna ska väl göras...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0