Har inte hänt något speciellt

Näe, det har faktiskt inte hänt något speciellt idag. Det har varit en helt vanlig torsdag, vilket innefattar veckohandling efter jobbet!
Vi mötte faktiskt våra vänner där idag. Var nog 3-4 veckor sedan sist, så det blev ett kärt återseende. Var som jag trodde; hon har haft massor på jobbet och så har pendeln varit försenad. Men nu hoppas vi på att ses nästa torsdag och nästa och nästa ......

På jobbet var det möte idag och vi fick berättat om medarbetarenkäten.

Fia hämtade Marita och mig och så hem och då bytte vi passagerare. Marita klev ur och Inge klev in.

Efter handlingen och allt var inplockat, gick jag till pappa med hans varor. Han stod och diskade sin mugg.

In och åt lite. Därefter satte jag igång att dammtorka i köket. Upptäckte att kryddhyllan behövde få sig en genomgång. Jisses vad fett det blir där, trots köksfläkten. Jag tror att den bara är ett spel för galleriet. Tog även ner lampan i taket och rengjorde kupan.

Nu ska jag alldeles strax gå in till pappa och sätta in hockeykanalen åt honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0