Ge din kära, din vän.....

Ja, nu är det igång igen då! Ge din älskling rosor den 14 februari eller köp en ny doft m.m. Varför måste vi hela tiden ge något på en speciell dag och varför ska denna saken behöva kosta? Jag tycker nog att vi ska bry oss om varandra varje dag. Och med det menar jag inte att ge prylar utan att ge av sig själv. Finnas till hands om någon behöver en hjälpande hand. Livet är så kort och man vet aldrig vad som lurar runt hörnet.

Nej, njut av att du vaknar varje morgon och är frisk. Det är mer värt än alla prylar i världen.

Idag förresten så var det Stefans tur att köra och jag premiäråkte i deras nya bil (en Hyundai) som påminner lite om vår Kia.

Tog en promenad tillsammans med Kicki på lunchen. Riktigt skönt var det då för solen lyste och det blåste bara en svag vind.

Åkte hem med Stefan och Marita klockan 14. Fia hade Casper hos sig. Han hade varit hemma från skolan idag pga. att glasögonen gått sönder.

Inge hade tagit en promenad på förmiddagen till affären och köpt en köttkorv till.

Fia och Casper åkte strax efter att jag kom hem. Jag gick till pappa. Han satt och kollade på Animal Planet.

Inge och jag har kollat på TV3 Play och jag har även sett "Hem till gården".

Var nyss in till pappa och ändrade TV-kanal. Det är fotboll ikväll. Förresten så regnade det ute.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0