Så blev även mina julklappar köpta

Sov dåligt inatt och det är inte roligt. Men så var det i alla fall. Inge satt uppe och kollade på NHL-hockey och jag ska inte lägga skulden på honom. Han hade nämligen inget ljud på. Men vaknar jag och märker att  han inte sover, så blir jag oftast klarvaken. Gick upp klockan 4 och då sov jag :) Gjorde mig iordning och åt frukost. Väckte Inge 5.05. Hans tur att köra.

Full fart på jobbet. Jag glömde till och med att ta med kaffe när jag ställde in maten. Då är man stressad. Gick genast igenom nyanmälda. Gjorde lite beställningar också. Satte sedan igång att gå igenom föreläsare/ordförande till den stora konferensen. Jisses säger jag. Det är hur många som helst som ännu inte anmält sig. Det sista jag höll på med innan jag gick hem, var att kolla e-mailadresser. Imorgon ska vi skicka mejl om att det är dags att anmäla sig. Så hela dagen  har gått åt till detta. Fia hämtade mig kl. 15.15. Vi åkte till Tornby. Blev så snopen förresten, för jag hade inte märkt att det snöade ute. Först köpte vi Toves julklappar och det gick kanonbra. Sedan blev det Caspers och det gick också bra. Tog omkring 1½ timme.

Jag skjutsade sedan Fia till Håkan. Inge hade precis varit ute på promenad då jag kom. Käkade lite framför TV:n när jag så på Hem till gården.

Ringde till Mia. Hon och Casper har varit hemma idag. Båda har huvudvärk, men Casper är även förkyld. Känner förresten att även jag har huvudvärk, men det är nog stressen. Vet ju även att ingen registrerar tidskrifterna på biblioteket. Tänkte att jag skulle hinna ta dem på onsdagmorgon! Min förhoppning är ju att vara ledig torsdag och fredag + nästa vecka. Men går det inte att vara ledig på torsdag så är det inte  hela världen. Bättre att vara klar med så mycket som möjligt.

Dagens pussel är väl lämpligt så här i julveckan:


Click to Mix and Solve



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0