Varit i Gränna

Sov till ca 7.20 idag och det behövdes. Somnade nog omkring 22.15 för jag var jätte trött. Inge och jag försökte att se på en film, men jag fixade det inte. Det gjorde inte han heller.

Läste tidningen och så datorn. Inge kom upp ca kl. 9. Jag ringt pappa. Allt bra med honom. Fia kom upp strax efter jag hade lagt på. Frukost och disk. Gick sedan till pappa, som följde med mig ut på en promenad. Så himla skönt det var!

Frågade Inge och vi inte kunde åka till Gränna och det var han med på. Parkerade bilen och så gick vi runt i hamnen. Jag hade gärna åkt över till Visingsö, men tiden var för knapp.



En polkagrisbagare!



Här har vi gått ut på en pir och jag tar fotot in mot land.



Himlen var fin och här hade två flygplan korsat varandra. Syntes bättre "live".

Och Vättern är verkligen blå:



Eller hur? Vi satt ute vid den lilla fyren och njöt!


När vi kom hem fick jag se att en lilja börjat blomma i min rabatt. Vet faktiskt inte var den kommer ifrån :)) Men fin är den.

Pratade med Stefan och Marita! De hade också varit i Gränna, men tagit båten över till Visingsö! De haft det kanonmysigt där. Attans alltså, vi kunde ju ha åkt dit ihop, men lite fel dag med tanke på vad vi gjorde sedan :)

Så åkte vi till Stångebro ishall, där först LHC:s damer gick på is och efter dem så var det herrarnas tur. Var mycket folk och kollade. Vi satt med Mia, Casper, en kompis till Casper, Thomas och Tonny.

Nöjd med dagen som varit och så himla skönt att vi fått sol och varmt. Om jag längtar till jobbet? Nej, faktiskt inte, men jag är glad att ha ett jobb. Ett jobb som jag trivs med!


P.s. Nu är klockan 21.17 och jag har duschat. Fia och jag har gått 2½ km-spåret!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0