Utrymningsövning

Tja, det har inte hänt något speciellt idag. Och jag känner mig inte på riktigt skrivhumör heller.
Kallt har det varit och nordanvinden är inget skön.
Jo, förresten visst har det hänt saker. Det var utrymningsövning på jobbet idag. Kände mig som en tjuv när jag bröt ner  handtaget på nödutgången och inbrottslarmet gick + det andra larmet. Det blir ett oljud, som gör att man bara vill ut och bort ifrån det.
Fia varit och tränat. Hon kör stenhårt nu. Jag slarvar för det har inte blivit någon promenad idag heller.
Varit in till pappa ett par vändor. Har gjort deklarationerna åt oss alla. Inte Fias, för den gjorde hon själv. Gjorde och gjorde förresten. Vi trycker ju bara några koder och så är det klart.
Den 13 april 1971
Jag skjutsade pappa till tåget. Han skulle till Jönköping på någon kurs. Noble (vår schäfer) satte igång att spy. Mamma och jag tyckte det var så typiskt att han gjorde det, när pappa hade åkt iväg.
Ja, jag skrev inte mycket, för utrymmet var litet. Inte alltid som jag kan läsa själv vad jag skrev hahahahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0