Hugg (igen)

Sov till klockan ringde, vilket kändes skönt! Sakta men säkert så återkom magvärken, men den har flyttat på sig. Så det var inte träningsvärk :( Är det tankarna på jobbet och arbetsuppgifterna som ger mig denna magvärk? Vi har ju inte hört något om hur det ska bli och när det ska börja gälla. Eller är det så att de tagit till sig vad tjejerna har skrivit?? De har ju givit förslag för länge sedan.
Ingen tidning kom det imorse. Undrar om tidningsbudet hade försovit sig.
Regnade lite när vi åkte. Tog en mugg kaffe och det smakade gott. När jag kom till mitt arbetsrum, satte jag igång att göra rygglappar till pärmar och tidskriftsboxar. Sedan gjorde jag hål i ref.exemplaren och satte in i pärmar. Därefter lade jag ihop allt som tryckts sista åren. Ner till arkivet med allt. Därefter delade jag ut en rapport till de som ska ha.
Ringde pappa och allt var bra!
Fortsatte sedan redigera en annan rapport. Härligt när det finns att göra!
Den rapporten som var klar på tryckeriet, blev offentliggjord och då fortsatte jag med det som ska göras. Var tvungen att diskutera lite med webbansvarig och vi skulle prata om det imorgon. Ja, jag orkar inte och vill inte gå in på det här. Men högg gjorde en person idag igen!
Hem klockan 14, vilket var skönt! In till mig först och sedan till pappa. Han är för go alltså! Han frågade hur jag haft det på jobbet och jag sade som det var! Då tar han en tom hushållsrulle och trumpetar som den värsta elefant. Jag började skratta så tårarna sprutade. Bra, sade pappa! Det var det jag ville se. Underbar han är!!!
Har stekt ägg till pappa, som jag snart ska gå in med. Ute skiner solen och det ser jätte härligt ut. Men det blåser hur mycket som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0