En mellandag (får vi hoppas)

Sov till klockan ringde! YES!!! Marita och jag cyklade även idag. Lite svalt, men vi trampar på!

Var en himla massa småplock när jag kom. En rapport, som blivit lite tokig i pdf-hanteringen. Siffror i tabeller hade flyttat sig från en kolumn till en annan. Helt okej i worddokumentet. Så jag fick sitta och skriva ut en sida i taget. Ut med den på webben när jag var klar. Allt frid och fröjd. Rättade en annan rapport. Sedan kom författaren till den rapporten som jag gjort om och hade hittat ett fel till!!! Så börja om igen och spara hit och dit samt byta ut den som låg på webben!

Ringt pappa och allt var bra med honom.

Regnade på morgonen. Sedan uppehåll och lite blåst. Solen bröt igenom stundtals.

Men klockan 14, när jag kom ut, så började det att regna igen. Skitsamma tänkte jag, jag ska ju hem. Men hämtade en plastkasse, som jag lade över kläderna som jag hade på mig på morgonen. Blev inte så farligt blöt, men det var skönt att få dra av långbyxorna. Pratade lite med Inge och så gick jag till pappa en stund.

Fia var och hämtade barnbarnen. Tove gjorde läxorna, Casper spelade spela och Fia lagade mat. Jag diskade!

Sedan var det fotbollsträning och Casper följde med. Thomas hämtade dem för han har dem inatt.

Fia kom hem omkring klockan 19.

Snart ska vi se på TV. Ikväll blir det till klockan 22.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0