Det var det nog :)

Imorse var det exakt samma temperatur som igårmorse (+4,4 grader), men det kändes betydligt kallare. Full fart på jobbet. Nya förslag på bilder på rapportomslag. Oh, jag älskar det här med att ta fram bilder!!
Sedan skulle vi tömma bokhyllorna för vi skulle ha ett annat system. Jag hjälpte till och jag tog in en massa till mitt rum. Ska arkivera det vid tllfälle. Och det tillfället får nog bli imorgon för jag har lagt allt i min "varuvagn" och jag måste ha den till annat imorgon.
Ringde pappa och allt var bra. Gick därefter till biblioteket och gjorde tidskrifterna.
När jag kom åter hade de andra hyllorna kommit, så vi satte igång att fylla de nya. Jisses vad snyggt det blev!
Vid lunch kom det lite regn, men inte så mycket. Jag sade att det skulle inte börja regna förrän kl. 18 enligt prognosen.
Fia ringt. Hon varit och tränat och idag körde hon ett längre pass. Har även pratat med Inge.
Arbetade till kl. 14. Stefan och Marita väntade utanför. Hem och in direkt. Inge och jag skulle ta en promenad, men först gick jag in till pappa.
Sedan gick Inge och jag till vårt köpcentra. En lagom promenad, med tanke på min magvärk. Köpte mjölk. Hade vinden i ryggen på hemvägen, vilket var betydligt skönare.
Var nog bra att jag tog den där promenaden för magvärken känns mycket bättre. Inte helt bra, men nästan.
Pappa ringde nyss och gapskrattade! Han hade suttit och somnat vid köksbordet och när hemtjänsten kom för att ge honom medicinen, så sade han: Vad tidigt ni kommer idag!!! Men det är kväll! Näe då, sade pappa. När han väl kom på att det var kväll så började han skratta och ringde genast till mig. TV4 hade han ställt in själv, så jag slapp ge mig ut i regnet!! hahahahaha en liten tupplur så fixar han allt själv!!!
Nu ska Fia och se "Världens bästa hotell" (på datorn).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0